Totalt antall sidevisninger

tirsdag 23. september 2008

Sær drøm

Åh, *vrak*
Jeg sovna halv elleve i går kveld.
Jeg døde rett og slett.
Klarte å komme meg til senga hvor jeg blekka og ferdig med det :P
Våkner nå, ca fem om morran.
Fra en helt trippy drøm som tok for seg ei jente jeg har vært litt betatt av, samt Trondhjem by, men etterhvert som vi gikk (vi sku kjøpe tobakk for å blande ut noe hasj med :P), ble by-scenarioet først til ei kebab-sjappe på utkanten av Trondhjem, ikke klarte kokkene å mekke kebab (like greit, jeg liker ikke kebab nemlig) og ikke fikk vi hasj. Og jenta kom og sa at syklene var ødelagte, men det merkelige var at da hadde hu forandra seg til anna venninne av meg, og det var corny for det passa ikke inn i scenen. Ikke eter a kebab, ikke liker a hasj og ikke liker hu folkeslaget du vanligvis finner i ei kebabsjappe.
Så gikk vi ut og det var plutselig dag og en mini-gangster passerte oss og begynte å spørre oss ut om alt mulig rart, før han gikk videre og begynte å plukke på en liten drittunge.
Den typiske noen og tjue år gamle "Johnny" som ser ut som om han kommer fra Pakistan og har en liten formue på dopsalg og heleri etc.
Ungen ble uansett livredd, men vi fortalte ham en hemmelighet som han kunne bruke for å spre så ryktet til "Johnny" ble ødelagt og han ikke sku terrorisere kidsa lenger, og ungen drar opp en sprayboks og jeg så for meg en vanlig tagging, men fyren mekka det feteste piecet jeg noen gang har sett - som atpåtil var svært forståelig og fikk frem alt vi hadde forklart ham om denne "Johnny" og "Johnny" snur seg, ser det, og begynner å gråte og krymper og forsvinner.

Så går vi videre og smiler og har det bra, jenta har forandra seg til ei tredje jente, prater om alt mulig rart, deriblant at en litt retarded kid i klassen hennes som liker henne og går og maser om å få kysse bena hennes og kose og hviske søte ord med ankelsokkene hennes, jeg bryter ut i skækk latter og hu smiler til meg, vi går gjennom mange sære bydeler og gjennom en tunell med kloakk, forsteina møkk og masse mus og jeg får en sånn WoW-feeling fordi jeg kan mine noe av møkka.
Så går det opp for meg at det er møkk og kloakk og mus og jeg kommer meg til helvete ut derifra.
Kommer ut i dagslyset igjen og Trondhjem har på mirakuløst vis forandra seg til New York og vi vandrer innom ei sjappe og hu kommenterer at sprettballene er dyre her, de koster hele 80 spenn og det henger sær kunst på veggene og i glassmonter som vi kan kjøpe og det sitter gamlinger og speller sjakk og drikker kaffe inne i slike glassmonter og så går vi ut og setter oss på en benk på en høyde og ser ut over byen, som nå har blitt Trondhjem igjen, jeg skal til å si noe til jenta og våkner.

Ingen kommentarer: