Totalt antall sidevisninger

søndag 10. mai 2009

Farm Town og poesi

Da har tiden kommet for meg å bli hekta på en ny Facebook-application.
Nærmere bestemt Farm Town. Du starter med noen jordlapper og 500 gullpenger og skal utvikle det til en stor gård med masse fancy, etter hvert som du dyrker og selger og leker gårdbruker, får du xp (experience points) og går opp i level, og før du vet ordet av det, er du hekta på galeien.
Flott tidsfordriv, minner meg om noe jeg spilte med min 6 år gamle tremenning i fjor sommer.

Ang. poesi, så liker jeg å se på meg selv som dikter, og vil derfor promotere den nye bloggen min, hvor jeg prøver å legge ut to dikt per døgn noen ganger i uka. Hovedsaklig er det de gamle diktene mine som blir lagt ut, men etter hvert, når jeg blir ferdig med å laste opp alle de, vil det kanskje komme noen nye. Føler poesien har ligget og slumret inni meg alt for lenge nå. Tror det siste jeg skrev var i en forelesning om lys en gang i fjor høst.
Uansett, sjekk ut:
http://sosjojuror.blogg.no og legg gjerne igjen en kommentar eller to og si meg hva dere syns :)

Ingen kommentarer: