Totalt antall sidevisninger

onsdag 12. mai 2010

Munkholm-grøss på Ranheim

Totalproduksjon går bra så langt.
Holdt på siden litt over ni i morges og styra og rigga og filma og testa og what not.
En eller annen gang slutta jeg å føle bena mine etter å ha stått for lenge med boom-mikrofonen. Da var det pause på g for min del, så Jim tok over mens jeg gikk meg en tur for å få følelsen tilbake.

Senere fikk jeg vite at jeg er fucked boligmessig. Har den ikke til Steinkjerfestivalen, for å si det sånn. Og med stor sannsynlighet ikke til høsten heller, så for øyeblikket er det litt boligsøking i pausene.
Om noen tilfeldigvis har en hybel/leilighet med to soverom til under 6k i måneden, og som ikke er mer enn maks 1,3 km unna HiNT Steinkjer, så si ifra! Hadde vært fett i alle fall.

Men nå er det endelig mat, så da tar jeg pause fra alle mine sorger for å få litt mat i skrotten!

1 kommentar:

Oda Karoline sa...

Skal ikke du å Steinar bo noe mer sammen da?
Kjipt det med leiligheta! Hva gjør du under Steinkjer festivalen?