Totalt antall sidevisninger

tirsdag 29. juni 2010

Bilder av rot og tomme flasker

Da har jeg endelig fått fikset bildene jeg tok av rommet mitt og leiligheta da jeg drev og flytta ut.
De skulle komme med en gang jeg flytta hjem, men fikk aldri orka meg til å finne kortleser / få EOS350D-et til å fungere med Win7 x64. Det fungerte merkelig nok når jeg satte kommunikasjon på kameraet fra PC til Printer.

Men, men. Nok om det.
Her kommer en drøss med bilder av rot, samt noen bilder av tomme flasker jeg hadde på hyllene mine hjemme, og som jeg fant ut at jeg kunne kvitte meg med.

Rot
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Flasker
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Ingen kommentarer: