Totalt antall sidevisninger

tirsdag 12. oktober 2010

Bursdagsbarn!

Gratulerer så mye til Steinar som fyller 23 år! :D
Skulle gjort mye mer ut av det, men er man blakk, så er man blakk.
Vi har kjent hverandre i 19-20 år nå. Begynner å bli en del år, og vi har vært gjennom mangt og mye.
De siste årene har vi også bodd sammen, noe som har vært stas uten like.
Mange kvelder med cava, idiot, sær humor, sær mat, sær snacks, gaming på konsoll og alskens.

Jeg kunne ha sunget inn en sang, men jeg tror du er likeglad om jeg ikke gjør det.
Du hører meg synge nok som det er ellers. ;)

Og nå har du jo blitt goon også. Det er fantastisk!
Håper du får en fortsatt herlig dag videre, kompis!


Gratulerer også Jim med 24-årsdagen og Eldrid med 21-årsdagen. :)

2 kommentarer:

Hanna Vaage sa...

aw, gratulerer så masse til Steinar :D

Randombibel sa...

I skal ta vare på alle mine lover og alle mine bud og holde dem, forat ikke landet skal utspy eder, det land som jeg fører eder til og vil la eder bo i,