Totalt antall sidevisninger

fredag 19. november 2010

Klar for vinter'n!

Da har jeg snart nok vinterklær til å takle den kommende vinterkulda.
Er for øyeblikket -16 her, og jeg har vært ute og testet sko, luer, hansker, skjerf, duffel og stillongs.
Skoene er litt stive, så det er mulig jeg graver dypere ned i boden i jakt på Ecco-skoene jeg ikke har sett på noen vintre, og ullsokkene mine finner jeg ingen steder, det samme gjelder vinterbuksene mine, alt jeg finner her er medium og large, og de vet jeg at a) ikke er mine og b) ikke jeg går inn i.
Jeg kjøpte en i XXL i fjor, om jeg bare finner den, så må jeg finne ut om den fortsatt passer, eller om jeg har slanket meg ut av den.

Sånn ellers lurer jeg fortsatt på hva jeg skal ta meg til i kveld.
Enten blir det å se gamle DVD-er, ellers så blir det å se sære, piratkopierte .AVI-filer.
Alternativt kan jeg slukke alle lysene og se igjen Niding. Se om jeg fortsatt blir like skremt som jeg ble første gang jeg så den.

Én ting er i alle fall sikkert.
En stor kopp te og en boks italiensk sjokoladeis er i alle fall med i bildet!
For håpentligvis finner jeg noen frosne bær jeg kan tine og ha over også. :)