Totalt antall sidevisninger

mandag 3. januar 2011

Muir Woods

Femte juledag dro pappa, søss, farmor og jeg til Muir Woods, nord for Albany.
Det er en nasjonalpark med redwoods og hele stedet er veldig avslappet, rolig og vakkert.
Et sted inni der, er Cathedral Grove. Man merket det når man kom dit. Alt ble plutselig så stille og rolig, skogen drepte all støy og det var fantastisk å være der.
Stedet er visstnok en ære til Franklin D. Roosevelt, samt en del FN-delegater møttes der fordi de alle var så glade i natur og det var så stille og spesielt og vakkert der.

Uansett, her kommer noen av de mange bildene jeg tok. :)








 







 







 





2 kommentarer:

Hanna Vaage sa...

Ohh. så sweet! Bildene dine ble kjempefine :D I like it! Spesielt det av hun dvergen. Hun var jammen meg SØT!

KniZ <3

Hanna Vaage sa...

Jeg vil ikke gå å legge meg! :(

Buhu ;'(

DVERGEN <3