Totalt antall sidevisninger

tirsdag 4. januar 2011

Siste kveld i Junaiten ... For nå.

Da sitter jeg her siste kvelden i Albany.
Det har vært noen flotte uker, og jeg gruer meg for å reise hjem, selv om det blir digg å se igjen venna mine og begynne med noe interessant på skolen igjen og slikt.
Samt å få spille annet enn kabal og kortspill. ;)

Har hatt en koselig kveld med familien, spist god Chicago-style pizza, sett Ekstrem oppussing fra nabofamilien til en slektning i Minnesota og generelt kost meg med mamma, pappa og Hanna. Farmor gikk og la seg, og Oda også. Sistnevnte grunnet skole i morgen tidlig.

Blir hardt å forlate dem, selv om tiden frem til sommeren og jeg får se dem igjen, for håpentligvis går fort. :)

2 kommentarer:

Hanna Vaage sa...

aw : ) Vi savner deg vi også!

Ring oss med en gang dere har landet trykt. Har forresten vært veldig kos og hatt besøk av dere : )

SosJojURor sa...

Prøvde å ringe deg to ganger, men du svarte aldri!

Heldigvis ringte mamma. ^^