Totalt antall sidevisninger

fredag 22. april 2011

Sommeren er her!

Da har endelig sommeren kommet til Orkanger også.
Jeg visste det var noe spesielt med denne dagen da jeg våknet i sekstiden og så noe gjennomlyse tåka. Noen timer senere så jeg ut igjen, denne gangen var jeg helt sikker, og midt på dagen merka jeg det. Hodepinen kom sigende, lufta på gutterommet var helt jævlig, jeg åpna et vindu, men merka ikke noe trekk ...
Tok turen ut og merka at det faktisk var varmt, og de siste timene har jeg tilbragt på verandaen. Solslikking og badminton med bestekompis Steinar.
Rimelig awesome! :D

15 kommentarer:

Hanna Vaage sa...

Oh, så herlige! Kan tenke meg dere koser dere. Jeg savner deg forresten! <3

SosJojURor sa...

Det gjør vi, skulle bare ønske det var gass og kull til grillene ...
Får kjøpe kull i dag, samt vaske kulegrillen min.

Og så hadde jeg besøk av Thomas en snartur, og Petter (Berg) og Steinar kom senere på kvelden og vi så film og drakk. De øl, jeg vin. Var veldig kos det også. =D Prøvde å ta noen bilder av stjernenatten, men det gikk heller dårlig.

Savner deg også. Masse, masse! <3

Nina-Martine sa...

Ja, fantastisk vær vi har hatt, sommeren har virkelig kommet på forskudd. Men er redd for at det ikke kommer til å bli sommervær i sommer :/

Sv; Ja, da er det bare å se andre filmer med henne. Men jeg virkelig ikke hvor mange filmer jeg har pint meg gjennom bare for å se noen av favorittskuespillerne min, hehe :p

// Har lest en god del bøker av henne faktisk, på skolen. Så det er noen år siden nå..

Hehe, pleide å se på Murder She Wrote med mamma, hun er avhengig av sånne tv-serier, og Poirot :p

// Ja, det hadde kanskje vært en idè

Charlothe sa...

DEILIG :D :D Men for dere i nord er finværet kortvarig. Eller hva det heter. Leste på aftenposten i stad :/

SV: Hørtes ut som kvelden din ble ganske så bra og - med vin og lasagne :D

Lørenskog kulturhus - forferdelig delux.

Hanna Vaage sa...

sv: Oh, det kan jeg tenke meg er gøøøy! Forresten, er døra til rommet mitt låst ja? :)

SosJojURor sa...

Nina-Martine;
Ja, det har vært herlig. Satser på finvær i sommer også jeg, siden jeg skal til Stavanger for å male hus og få med meg matfestival. :P

Ha-ha, kjenner til den. Har gjort det samme selv. Særlig nå, etter at Nicholas Cage bare spiller i sugne filmer. :P

He-he, "Murder, She Wrote" er koselig da. :)

Ja, ikke sant?


Charlothe;
Isj da, ja ja, jeg trenger ikke finvær denne uka, siden jeg må sitte inne for å skrive ferdig bacheloren som skal inn om en uke. :P

Ja, den ble rimelig awesome. Kom et par kompiser og ville ha meg med ut på fototur også, men jeg klarte ikke mer. All den friskluften og sola gjorde at jeg sovna rundt midnatt. Blekka regelrett, klarte ikke å komme meg til senga engang. :P

Skakke væra greit.

Charlothe sa...

SV: Jaa, det var ganske så herlig :)) Hehe, tusen takk :D

Det skal visst være knallvær i nord denne uken - typisk at du sitter inne med bacheloroppgaven, da ;P Hehe.

Haha, fikk du solstikk, eller? ;P

SosJojURor sa...

Vær så god. :D

Bah, just my luck. Oh well, jeg må vel ta meg litt fri nå og da, bare ikke ligge ute i 6-8 timer om gangen. :P

Noe sånt ja, tror jeg. :P

Nina-Martine sa...

Sv; Hehe, vet virkelig ikke hvor mange ganger jeg har sett den, kan sitere den fra begynnelse til slutt :p Så også på serien, men har ikke sett den på årevis.

// Håper også på finvær! Selvom jeg ikke har noen planer, bortsett fra at jeg forhåpentligvis fortsatt har jobb!

Hanna Vaage sa...

sv: Ja, kan du ikke ta å låse døra til rommet mitt?

btw! Hei Charlothe og Nina-Martine! Liker at dere kommenterer til broren min ;)

SosJojURor sa...

Ja, det kan jeg godt, men som sagt, det blir ikke før i midten / slutten av mai.
Tror det har bedre effekt om du får Geir og de til å gjøre det. :P

Liker også at Charlothe og Nina-Martine kommenterer på bloggen min. Slik at det ikke bare er deg som kommenterer her. =P

SosJojURor sa...

Nina-Martine: Høres ut som meg og alt for mange filmer. Som Pelle og Proffen: Døden på Oslo S; Donnie Darko; Dogma; Forrest Gump; Titanic; 2Fast 2Furious; Young Guns; The Matrix; The Green Mile; Gone in 60 Seconds; Con Air; City of Angels osv.

Så serien tidligere i år på en eller annen random TV-kanal jeg surfa innom da jeg var hjemme og vi ikke hadde internett. Innbiller meg at det var TV-Norge.

Nei, planer, hvem legger vel slikt?
Jobb ja, det trenger jeg, kommer vel til å bruke hele sommeren på å leite etter jobb og et sted å flytte til høsten. =p

Nina-Martine sa...

Sv; Haha, lurer virkelig på hvor mange filmer jeg kunne ramset opp, hjelper meg subtitles, men det blir nok en del jeg kan utenatt. Og har fått kjeft når jeg sitter siden av venner og sier ord for ord hva som blir sagt, hehe :p

Jepp, det går på TVNorge ;)

Da har du i alle fall noe å gjøre! :p

// What? Nei, den er jo helt fantastisk morsom :p

Og Michael Cera er jo bare søt, liker han jeg, selvom han spiller så og si samme person i hver film (som sikkert er også helt lik han selv i virkeligheten). Men da må jeg bare si at du burde se Youth In Revolt, da kanskje du endrer litt av meningen din om han. Han spiller faktisk to roller, den ene vanlig rolle han spiller, den andre det helt motsatte! Er en stund siden jeg så filmen, men det var vel en grei ungdomsfilm om kjærlighet og slik :p

Elsker Juno <3 Men har ikke sett Scott Pilgrim.

Hanna Vaage sa...

sv: hvordan visste du at det var en av kompisene dine? (a)

SosJojURor sa...

He-he, ja, det skal ikke være lett å være filmoman. :P
Jeg har fått kjeft for det flere ganger selv, faktisk.

Tenkte meg det ja.

Joa, men lell, for å ta det på trøndersk.

Hver sin smak. Jeg har sett Youth In Revolt og endra ikke mening. Selv om kompisen min mente jeg ville gjøre det. :P

Juno er fantastisk. Du trenger ikke se Scott Pilgrim, mye bedre å bare lese tegneserien. ^^

Hanna, hvem andre skulle det være som du var forelska i på den tiden?