Totalt antall sidevisninger

tirsdag 31. mai 2011

Kaizers nye låt; Radioer og meg

Så fantastisk!
Kaizers skulle egentlig spille den nye låta si klokken 9 på P3Morgen, jeg visste det egentlig, men da jeg våkna av at en Securitas-dude ringte på døra og skulle fikse alarmen, hadde jeg glemt alt.
Så går han, den er fem over åtte, jeg sjekker Facebook, husker på at Kaizers sku spille den nye sangen sin klokken ni, og finner ut at de fortsatt ikke har gjort det, på med nettradioen (den lagger), på med mobilradioen (finner ikke P3), på med radioen på MP3-spilleren (finner ikke en jævla norsk radiokanal). Sitter der rådvill og biter negler i et mikrosekund før jeg kommer på ... "Hey! Tivoli-radioen som står og støver ned i vinduet!" Springer bort til senga, kaster seg nedi, ruller over og på med radioen. Som heldigvis sto innstilt på P3 fra før av, og begynte rett på den nye låta. Noe så herlig. <3

Ingen kommentarer: