Totalt antall sidevisninger

søndag 10. juli 2011

deviantArt

Tenkte å fortelle dere kjære lesere at jeg i tillegg til å ha en blogg (vel, flere, men dere skjønner hva jeg mener), så har jeg også en konto på deviantArt. Og det uten å være furry eller syk fanart-tard! (Er det mulig tenker dere kanskje, ja, det er det faktisk.)

Jeg kaller meg Datasmurf der (et nick jeg har hatt siden '98) og kontoen finner dere her.

Men hvorfor skal dere våge dere inn på dA, lurer dere kanskje på?
Vel, for de få av oss som faktisk bare poster bilder og dikt der, så er det mye fint å se.
Evt. om du som leser er furry / syk fanart-tard, så vil du jo føle deg hjemme der.

Uansett, her er noe av det jeg har "produsert" opp gjennom årene. :)

#01 - Encounter with a dwarf


#02 - In Muir Woods 9


#03 - Zantedeschia Aethiopica


#04 - Variations on Carpe Noctem


#05 - Cat drawn with closed eyes


#06 - Corridor at Munkholmen


#07 - Sunset over Straum


#08 - Old Stavanger


#09 - Droplets, part I


#10 - Waterstar in the Sky


Jeg har også skrevet en del middelmådige dikt. De finnes her.

Skriver dere dikt / tar dere bilder / har dere konto på deviantArt / er dere furries/syke fanart-tards?

2 kommentarer:

Hanna Vaage sa...

Så søøøt farmor er :D

Likte bildene forresten bruttern ;)

SosJojURor sa...

Takk for det. ^^