Totalt antall sidevisninger

torsdag 7. juni 2012

Middag!

Var hjemme alene og kjente sulten trenge på, så i kjøleskapet og der var det rimelig tomt, men fant da noen småting som fungerte som middag likevel.



Men, jeg fant, jeg fant ...


Egg


Pølser (Rio Grande - Texas-style bratwurst)


Hermetiske tomatbønner

Så bønnene ble kokt, eggene ble stekt


og pølsene ble slengt på grillen.


Og så var måltidet ferdig og jeg fant en Aass sommerøl i kjøleskapet. :)


En av pølsene ble så kuttet opp og lagt sammen med bønnene


og det hele smakte fantastisk og var veldig mettende. Det er flere timer siden jeg spiste, og jeg er stappet enda.

2 kommentarer:

Hanna Vaage sa...

Jeg er sulten! Vil ha mer mat. hihi, hoho, haha. Bli med til bestemor i morgen da. Blir koselig og snakke med Jenny og diskutere kjærlighetslivet hennes. Blir ikke det bra? :D

SosJojURor sa...

Fantastisk. Ingenting som å diskutere kjærlighet med jenter. Spesielt ikke 11 år gamle jenter.